Siekiant sėkmingo ir ilgalaikio prekės eksploatavimo, visada prašome įdėmiai perskaityti ir vadovautis bendromis prekių naudojimo ir gamintojo pridedamomis instrukcijomis. Jeigu instrukcijos prie prekės nėra ją rasite prekės gamintojo puslapyje.
Dauguma RC modelių nėra paprasti žaislai, todėl kaip ilgai Jums jūsų įsigytas modelis tarnaus taip pat priklausys nuo jūsų žinių ir įgūdžių. Jei perskaitę instrukciją nesate tikri, kad viską teisingai supratote visada prašome konsultuotis su mūsų įmonėje dirbančiais specialistais. Daug naudingos informacijos galite rasti forume rcm.lt - čia dalijasi informacija ir savo praktine patirtimi didžiausiausi rc modelių entuziastai Lietuvoje, kurie turi ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių šioje srityje. Jie mielai ir išsamiai atsakys net ir į pačius sudėtingiausius Jūsų klausimus.
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.
Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės ar jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:
• prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
• prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
• prekėms, kurios buvo remontuojamos prekės gamintojo neįgaliotame gamintojo servise;
• kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
• jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
• jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
• gedimams, atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo.
Susidėvinčioms detalėms (laidams, baterijoms, jungtims, akumuliatoriams, laikikliams ir pan.) gali būti taikomas trumpesnis, nei 24 mėnesių garantinis laikotarpis – tikslų garantinį laikotarpį susidėvinčioms detalėms nustato prekių gamintojai.
Brokuotų ar ne pilnos komplektacijos prekių grąžinimas
Mes visada esame už tai, kad mūsų parduodami modeliai negestų, todėl savo asortimentą pildome tik žinomų ir patikimų gamintojų prekėmis, kurių kokybė ir patikimumas yra patikrinti laiko. Deja, kartais pasitaiko atvejų, kai prekė būna gamykliškai brokuota. Taip atsitikus operatyviai sprendžiame susidariusią situaciją, kad jūs patirtumėte kuo mažiau nepatogumų.
Pirkėjas, norėdamas pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali atvykęs parduotuvės adresu arba elektroniniu paštu info@rcdalys.lt.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
• Prekės užsakymo numerį;
• Pateikti/įvardyti Prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
• Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
• Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
• Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
• Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
• Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui.
Kitos garantijos taikymo prekėms sąlygos, jei nėra aprašytos šiose taisyklėse, taikomos vadovaujantis LR teisės aktų nuostatomis.
Kokybiškų prekių grąžinimas
www.rcdalys.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų, o atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Prekės gali būti grąžinamos tiesiai į parduotuvę Kaune arba atsiunčiant į žemiau nurodytą adresą.
Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
• Sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
• Sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
• Sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
• Sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
• Sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims (verslininkams) nėra taikoma.
Prieš pristatant prekę į servisą siūlome pasiskambinti ir pasikonsultuoti su mūsų įmonės specialistu, nes daugeliu atveju problemą dėl prekės naudojimo galima nustatyti ir sėkmingai išspręsti telefonu, taip taupant Jūsų laiką ir pinigus.
Prekių pristatymo adresas
MB Garteras
Tomas Jatkonis
R. Kalantos g. 98
Kaunas, 52350
+37065387491
Dėl prašymų valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/